Meie kool

KOOLI VÄÄRTUSED


Missioon

Paikuse Kooli missiooniks on luua õpikeskkond, kus kõigil on vastavalt oma võimetele võimalik kujuneda haritud, loovaks ja empaatiliseks inimeseks, kes teab oma tugevusi, oskab luua õpitu vahel seoseid ning saab kogemuse ennast juhtivas õppimises.

Visioon

Paikuse Kool tagab õppijatele kaasaegse, mitmekülgselt arendava ning turvalise õpikeskkonna, kus järgitakse Eesti hariduse strateegiaid ning tehakse koostööd erinevate huvigruppidega. Huvihariduskeskus loob õppijatele mitmekülgsed võimalused huvialadega tegelemiseks.

UURIN, AVASTAN, LOON

Uurimine, avastamine ja loomine on protsess, mis kajastub klassi koostegemistes, ainetundides ja ülekoolilistes tegevustes.

Uurivate tegevustena on rõhk koolis õppekäikudel ja tundidel väljaspool koolimaja, projektõppel, õuesõppel, loovtöö koostamisel, külalistundidel, rühmatöödel, iseseiseval tööl ja funktsionaalsel lugemisel.

Avastavate tegevustena on rõhk eelnevalt nimetatutele lisaks avastusõppel sh ainetevahelisel lõimingul, looduses viibimisel, õppe ja igapäevaelu seostamisel, kooli ja klassi ühistegevustel, enda ja teiste tundma õppimisel.

Loovate tegevustena on rõhk eelevalt nimetatutele lisaks omaloomingulistel ja praktilise väljundiga tegevustel ainetundides nii klassiga ja kooliüleselt, konkurssidest ning võistlustest osavõtmisel, huvidega tegelemisel ja esinemistel.

Missioon

Paikuse Kooli missiooniks on luua õpikeskkond, kus kõigil on vastavalt oma võimetele võimalik kujuneda haritud, loovaks ja empaatiliseks inimeseks, kes teab oma tugevusi, oskab luua õpitu vahel seoseid ning saab kogemuse ennast juhtivas õppimises.

Visioon

Paikuse Kool tagab õppijatele kaasaegse, mitmekülgselt arendava ning turvalise õpikeskkonna, kus järgitakse Eesti hariduse strateegiaid ning tehakse koostööd erinevate huvigruppidega. Huvihariduskeskus loob õppijatele mitmekülgsed võimalused huvialadega tegelemiseks.

UURIN, AVASTAN, LOON

Uurimine, avastamine ja loomine on protsess, mis kajastub klassi koostegemistes, ainetundides ja ülekoolilistes tegevustes.

Uurivate tegevustena on rõhk koolis õppekäikudel ja tundidel väljaspool koolimaja, projektõppel, õuesõppel, loovtöö koostamisel, külalistundidel, rühmatöödel, iseseiseval tööl ja funktsionaalsel lugemisel.

Avastavate tegevustena on rõhk eelnevalt nimetatutele lisaks avastusõppel sh ainetevahelisel lõimingul, looduses viibimisel, õppe ja igapäevaelu seostamisel, kooli ja klassi ühistegevustel, enda ja teiste tundma õppimisel.

Loovate tegevustena on rõhk eelevalt nimetatutele lisaks omaloomingulistel ja praktilise väljundiga tegevustel ainetundides nii klassiga ja kooliüleselt, konkurssidest ning võistlustest osavõtmisel, huvidega tegelemisel ja esinemistel.